irmamalms

Alla inlägg under december 2010

Av Irma - 12 december 2010 16:07

Jag har ingen direkt handväska, men jag har en väska som jag brukar ta med till skolan, ut eller till stan.

Väskan fick jag av Anna&Magnus när jag fyllde 14 :)

Det är en vit adidas väska, i tyg.


Just nu ligger det skolböcker där, eftersom jag hade tänkt att plugga när jag var sjuk i fredags men allt jag gjorde då var att sova för att jag mådde så himla dåligt.


 

Av Irma - 11 december 2010 18:07

Jag har en lillasyster som heter Sanna.

Hon är född 97 så jag är alltså två år äldre, vi har alltid varit nära varandra. Alltid lekt tillsammans när vi var små och så vidare.


Idag kanske vi inte pratar så himla mycket med varandra, men ibland händer det att jag vänder mig till henne och att hon vänder sig till mig.

Vi är inte så lika utseende mässigt, men vi är ju fortfarande systrar :)

Även om hon är jobbig, irriterande, och lipig så älskar jag henne av hela mitt hjärta.

Fast att hon är längre än mig ;)


Just nu är det bra att hon har kommit ikapp mig för då kan jag ta kläder av henne :p Haha.


 


Av Irma - 10 december 2010 17:01

Haha, eftersom jag är sjuk har jag bara gått runt eller aa legat i soffan i pjamas.


En av pappas t-shirtar & pjamas byxor som är för små egentligen..Men skitsamma :p


Nu är jag nyduschad och sitter i mjukis & JL tröja :)


/ puss


Av Irma - 9 december 2010 19:37

Min tro? Haha, aja. 


Kan säga att jag har olika åsikter om det, jag tycker att vetenskapen och evolution makes sence. Alltså det låter vettigast.


Jag är ju kristen, döpt & konfirmerad. Anledningen till att jag konfirmerade mig själv var för att vara öppen se hur, mina präster har för tro osv.

Också för att man fick presenter :D


Jag tror på det jag har lärt mig i skolan alltså :)


  

Av Irma - 9 december 2010 12:45

Seeegt att vara sjuk igen :o


Ligger hemma med tätna bilhåller, ont i halsen och allmänt trött.

Var nära på att tappa rösten i morse, eller jag kunde inte prata efter ett tag -.-'


Det är segt! Så jag har ingenting att göra, eller jo skulle kunna plugga men .. Aja :p


Av Irma - 8 december 2010 16:52

Jag kommer inte på ett bra ögonblick.


Kan ju skriva om när jag fick tandsmycke, fast det är ganska tråkigt.


Men jag var iaf elva år & gick i fyran eller femman tror jag?

Så jag önskade mig detta i julklapp så fick jag ett litet hjärta av mamma o en tid hos tandläkaren. Hade aldrig räknat med att jag skulle få det i julklapp, men det fick jag (y).


Vet att jag var hos tandläkaren den 2 januari 2007 på Granngården. 


Såhär ser det ut idag efter snart fyra år :)


  

Av Irma - 7 december 2010 20:41

Åk aldrig plast i en pulkabacka, då kan ni sitta i samma situation som jag gör.


Åkte ju pulka igår med Anna, Emelie & Sara. Senare kom Evelina :)

Vi drog ett åk, och det är jävla hopp lite på höger sida. Så vi åker upp på kanten av hoppet och jag slår till svanskotan rejält. Visst jag fick ganska ont men sen så tänkte jag inte mer på, trodde att det skulle gå över.


Kommer in, sätter mig i sängen med datorn och att jag stelnar till en stund. Sen kunde jag inte röra mig eftersom det gjorde så fruktansvärt ont.


Och det gör ännu mer ondare idag ...


Kanske ska till vårdvcentralen till och med..


Av Irma - 7 december 2010 16:48

Det står ju att jag skriva om min bästa vän, men jag har inte en utan jag har flera helt underbara vänner.


Anna - Barndomsvän, har känt sen dagis.  Glad, rolig & himlans söt är hon :)

Elin -  Också känt sen dagis, underbar, fin & omtänksam tjej!

Emmelie - känt sen 6;an. Hon är snäll, fin & omtänksam.

Emelie -  Känt sen hon föddes, alltså min kusin. Hon vet mest om mig och jag kan prata med henne om allt. Hon är helt underbar!

Emma - Känt sen 6;an. Rolig, söt & snäll tjej :)

Evelina (Svennis) -  känt sen 6;an. Sjukt rolig & snäll :)

Evelina - känt sen 1;an. Helt underbar, rolig och min soulmate :)

Jovana - Känt sen 6;an. Kan prata med henne om allt, hon är omtänksam, snäll & rolig :)

Madeleine - känt sen 4;an tror jag? Söt, rolig & himlans snäll :)

Sara -  Känt sen jag flyttade till Rönnängen, alltså över 11 år. Hon är som min syster, vi kan prata om allt och hon märker om jag mår dåligt och allt sånt osv. Hon är sjukt rolig, snäll & omtänksam :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards