irmamalms

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Irma - 18 december 2010 17:48

Jag har två favoritfödelsedagar.


Första är när jag fyllde 13, tonåring ju ;)

Och den dagen åkte jag & mamma till stan, där fick jag köpa typ vad jag ville ha. Och så bokade vi in min första färgning hos en frisör :)

Kommer ihåg att vi mötte Anna&Emelie för en fika så det var mys :)


Andra var när jag fyllde 15, nu ivåras. Då fick jag min moppe:D som inte hade nån aning om att den hade stått hos farmor&farfar i typ 3 veckor innan jag fyllde år.

Men jag förstod ju att jag skulle få en när vi åkte till f&f ;)



Gud, hittade en gammal bild från 2008 :D

 

Av Irma - 18 december 2010 12:42

Går dagen var lyckad (y).


Anna & Jovana kom hit typ vid halv sex, vi gick ner och badade. Det var mysigt :).

Senare käkade vi revbenspjäll, satt och snackade bort tiden för sedan kom Patrik och hämtade oss. Vi åkte till Hunneberg och åkte pulka fast det faila när jag & Jovana skulle åka. Jag ramlade av, och slog i svanskotan igen!


Men nu gör det faktiskt inte lika ont som igår, tur det!


Idag blir det väl chill, vill gärna kolla film på den stora datorn men min syster sitter där och spelar sims 3 -.-'


Kvällen vette fan :p


Ovido - Quiz & Flashcards