irmamalms

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Irma - 23 december 2010 13:44

Gårdagen, fick mina betyg i handen. Höjt mig i två ämnen till VG (y).

Så nu ligger jag på 190 poäng, är sjukt stolt över mig själv. G i matten också! :D


Jovana följde med mig hem, senare kom Pontus & Albin. Snackade, satt vid datorn & kollade på Solsidan :)


Sedan blev det hem till Emelie för lite Singstar & tjejsnack! (y) :)


Idag blev det upp till staden med Sanna & Pappa. Väckt kl nio på första dagen på lovet är garanterat inte skönt men aja ;) Blev köpt en tröja tills i morrn , pappa betalde ;)


Sedan möta upp mamma på Mara Alberts för Twinrix spruta, gjorde mkt ondare denna gång -.-' Hoppas jag inte blir sjuk som förra gången :( .


Mys med julafton! :)

2009 *

 

Av Irma - 23 december 2010 13:37

Kör på detta igen då (y).


Dag 22, Det här upprör mig.


När vänner sviker, snackar skit och så. Man ska uppskatta varandra, ställa upp, vara snälla & omtänksamma ju! :)


När folk inte säger sanningen är sjukt jobbigt (n)


Dag 23 , Det här får mig att må bättre


När jag är ute i Lysekil, vid havet solen. Kör båt osv.

Vännerna , självklart de får mig på bättre hurmör & min familj! :)


Havet är fan livet, då leker det ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards