irmamalms

Alla inlägg under december 2010

Av Irma - 18 december 2010 12:42

Går dagen var lyckad (y).


Anna & Jovana kom hit typ vid halv sex, vi gick ner och badade. Det var mysigt :).

Senare käkade vi revbenspjäll, satt och snackade bort tiden för sedan kom Patrik och hämtade oss. Vi åkte till Hunneberg och åkte pulka fast det faila när jag & Jovana skulle åka. Jag ramlade av, och slog i svanskotan igen!


Men nu gör det faktiskt inte lika ont som igår, tur det!


Idag blir det väl chill, vill gärna kolla film på den stora datorn men min syster sitter där och spelar sims 3 -.-'


Kvällen vette fan :p


Av Irma - 17 december 2010 15:39

Mitt favoritminne var nog när jag,Elin,Eve,Anna, Madde & Emelie var i Lysekil en sommar 2007. Fast att det var regnigt så hade vi sjukt roligt kommer jag ihåg.


Och sommaren 2009 tror jag? Då hade vi båt och åkte ut till en liten strand o badade :)


 

Av Irma - 16 december 2010 17:11

Oh herre min..


Har inget bra minne av detta men jag tror att det var i femman, när jag var tillsammans med Erik tror jag?


 

Av Irma - 15 december 2010 19:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Irma - 15 december 2010 18:00

Har inga speciella drömmar utan att få en bra utbildning och senare ett bra betald jobb.


Resa mycket, så som till USA, Australien & Spanien :D


Hitta kärleken, få barn & hitta ett bra boende.

Men det är ju sådant man gör när man blir äldre ju ;)


Just nu är det väl bara att fokusera på skolan .. :p


 

Av Irma - 14 december 2010 16:43

Skola idag, ska snart sätta mig och göra klart instuderingsfrågor för So..

Mellankrigstiden -.-'


Jag vill ha jullov ! ;)


Detta hade jag på mig idag :)


 

Av Irma - 13 december 2010 19:59

Veckan har ju precis börjat men idag gick vi nior Lucia tåg, i skolan, Nordängen och sedan i kyrkan på kvällen :)


Och jag fick reda på att jag kommer bli godkänd i ma :D Det är fan gött ;)


Denna veckan kommer kanske bli chill eller så blir det ganska mycket att göra i skolan ...


Maybe you aren´t over until you are done


 

Av Irma - 12 december 2010 16:11

Helgen har gått med storm igen.

Sjuk från Onsdag, men hemma från Torsdags.


Fredag - Hemma & vara sjuk. Kolla Paradise Hotel avsnitt


Lördag - Stan, handla julklappar. Har kvar pappa, farmor&farfar.

Kvällen spenderades hos Simon :)


Söndag - Typ städat rummet och slappat framför lite Glee avsnitt :)


Imorgon blir att gå Lucia tåg i skolan, nordängen och sedan kyrkan på kvällen.

Kanske inte kommer sjunga så mycket för det låter ju roligt nu när jag är förkyld :p.


/ puss

Ovido - Quiz & Flashcards