irmamalms

Alla inlägg under januari 2011

Av Irma - 31 januari 2011 16:32

And Iam free

Free Fallin'

Falling



Rätt gött att vara tillbaka i skolan efter att legat hemma i några dagar.

Men jag har missat redigt mycket...

Tar so-provet på Onsdag så jag hinner plugga till det (y)


Träning snart, om jag får för pappsen ;)


 

Av Irma - 30 januari 2011 17:49

Promenix med Sara  :)


         

Av Irma - 29 januari 2011 17:07

Tagga kvällen med underbara vänner! :D


 

 

Av Irma - 28 januari 2011 22:59

Vad är bäst?


Det ena eller det andra, eller varför inte bägge två?.... :)


   

Av Irma - 28 januari 2011 17:42

ååh, idag kan jag prata ganska normalt.

Nära på att tappa rösten igår, men drack så mkt vatten och honungsvatten igår så det lindrade (y).


Idag är jag bara snorig och lite hostig :)

Så jag börjar att bli frrrrrriiiiiiskk :D


Igår kom mamma hem med kläderna som vi har beställt från H&M ! :)


Vet inte, om jag ska behålla den vita klänningen? Känns lite stor..


 

Av Irma - 27 januari 2011 14:01

Åkte upp till vårdcentralen vid åtta, åkte hem vid halv elva..


Skiiiiiitlång väntetid.. Tur att pappa var med ist för mamma, hennes tålamod skulle noooog inte klarat av den tiden ;)


Men jag har inge halsfluss elr ngt sånt. Och det var fan gött o veta, så himlans ont som jag har haft.. Men viruset sitter ju fortfarande kvar i kroppen men jag hade ingen feber i morse :)


Hade tråkigt och tog kort, :)


 

70-300 Tamron objektiv , från Sannas rum utåt (y)


 

 

Av Irma - 26 januari 2011 16:22

Gick och la mig igår vid vanlig tid, sov till typ 3 kanske?

Och vaknar med världens hostattacker, as längesedan jag mådde så dåligt!


Jag somnade inte förräns vid fem eller sex? Och sedan skulle ju mina föräldrar upp och jobba så de väckte ju mig -.-


Så jag har varit hemma med feber, hosta, och världens halsont!

Nu börjar jag bli tätt i näsan också.


Det blir förmodligen upp till Maria Alberts och kolla halsen imorrn, skulle ha gjort det idag men jag låg döende typ i sängen....

Men är tacksam att mamma kom hem med mat till mig   


Ha´t bra.....



 

Av Irma - 25 januari 2011 17:11

Pretty, pretty please

If you ever, ever feel

Like you are nothing

You are fucking perfect to me



Hostar som ett fanskap, sjukt jobbigt.

Och orkar inte vara hemma, får då skulle det vara skittråkigt och jag har so prov på torsdag som jag måste göra och massa..


Gött ändå att jag åker snart ;) ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards