irmamalms

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Irma - 5 december 2010 15:29

Kärlek för mig är många olika saker.

Kärleken för mina bästa kompisar är hur stor som helst. För jag är den personen som bryr mig allra mest kanske, även om det inte märks ibland ;).



Sen så finns det kärleken mellan en kille & tjej, för mig så kan den vara som bäst då man har hittat den personen som man kan riktigt vara sig själv med och den man är såklart kär i. Jag har dock inte hittat den personen som jag kan vara båda i på rätt länge. Annars kan den kärleken vara som sämst när man vet inte vad som händer. Att det inte känns rätt med en kille som egentligen är hur bra som helst. Det är svårt.


Sen för mig är Tilda & Jesper kärlek för mig. Jag har sett bägge två växa upp, och de betyder världen för mig. Och de kommer alltid att göra det.


 


Ovido - Quiz & Flashcards