irmamalms

Alla inlägg under december 2010

Av Irma - 30 december 2010 23:08

Nyfärgad precis idag ;) Sara & Pontus kom över, första gången för henne att färga någon hår. Och jag avr försökskaninen.. Var lite nervöst först i början, men hon var noggran :)


Sedan blev det sims 3 Kvällsnöje och därefter se klart på Sexandthecity 2 som jag inte såg klart igår med Sara.



- Omogen fråga man fick förut då -.-


Hej, oredigerat bild o sleten tjej!


 





Av Irma - 30 december 2010 14:09

Mobbas inte, detta är mina skills i Paint ;) Eftersom jag har stenålders dator ;)


 

Aja, året som har gått.


- Januari , nyår i Danmark

- April, fyllde 15 & fick min moppe

- Prao med Sara April/Maj. Fick även mitt körkort då

- Maj , Cruising Thn

- Konfirmation

- Juni , Gravlången, Smörsjön osv

- Juli , Husvagnen i Lysekil

- Cruising i Lysekil med Sara & Emelie

- Augusti , Färgelanda cup

- November , Prao Ekorren

- December Julafton :D

Av Irma - 30 december 2010 13:14

Seeg dag idag ..


Vaknade vid kvart i sju av mobilen, men gick inte upp förrän vid sju.


Hade tid kvart i åtta, där jag fick dricka vatten med ngn laktosupplösning, Smakade som socker med vatten :)

Sedan fick jag blåsa i ett mätinstrument varje halvtimma i 3 timmar. Den tiden gick långsam...


Sedan gick vi till mammas jobb, och åt på Stålverket (y). Fan jag åt som en jävla varg, för jag var så hungrig. Tänk er att vara utan mat&vatten i mer än 12 timmar -.-'


Imorrn äre nyår ;) Blir väl att vara hemma hos Berntsson med andra familjer osv :)


Men snygging ;)

 

Av Irma - 28 december 2010 23:30

Gick upp vid en 9, för dusch! (y) Sedan hem till Elin, där hennes lillasyster som var så snäll o platta mitt hår osv.


Sedan var det buss upp till staden, där blev det massa shopping. (Bilder kommer upp imorrn troligtsvis)

Käkade på någon kinesie (?) restaurang, och sedan vidare till Älvhögsborg för lite fotboll :D


Åkte hem o bytte om, sedan kom Patrik, Anna & Eve. Vi körde ut mot Hunneberg för lite pulkaåkning. Dock hade jag inte med mig kameran eftersom min lillasyster hade den på cupen -.-

Som hon inte kommer att få använda på ett bra tag, hon får ju lära sig att sköta om den genom att ta på linlsocket efter sig !


    Bara för att retas ;) Olivia :D

Av Irma - 27 december 2010 19:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Irma - 27 december 2010 13:16

Sov ända ut till kl 11 idag :D Det var skööönnnt!


Idag blir det nog bara sims 3 spelande, och film :D

Har 3 st att välja på, Sex and the city 2, Charlie st Cloud eller I love you Phillip Morris.


Vet inte vilken..


Imorrn blir det nog mellandagscupen, och förhoppninsgvis om Emelie vill så blir det nog stan innan , lite rea skadar aldrig ;)


Har inga bra bilder på denna dator men aja :p

Av Irma - 26 december 2010 15:56

Igår var mina sysslingar här, käkade först julmat som förrät sen typ ris o kycklinggryta som varmrätt och sedan glass med varma bär (y)


Sedan bär det av till Emelie där Eve & Elin kom :).


Slaggade också sedan hos Emelie, vi kollade på Mr & Mrs Smith (y).


Precis som hela december månad har jag blivit sjuk igen (n)

Nyser, hostar, halsont & lite feber -.-'


 

Av Irma - 25 december 2010 13:54

Drömde världens sjukaste dröm! Den kunde ha varit verklig, men så va den inte det ;pppp


Snart , om några minuter kommer Farmor, farfar, Emelie & Tobias för lite fix ;)


Stackars Milton har blivit biten i halsen av en annan hund så att Anna & Magnus är i Gbg med honom <3.


Vid kl tre kommer pappas kusiner så som mina sysslingar, :)


Så här ser man ut idag, nästan som igår ;)


Jag vet min hand blev fail , men aja :p

 

  Charmigt ;)


Det är ju samma visa om och om igen

Ovido - Quiz & Flashcards