irmamalms

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Irma - 12 december 2010 16:11

Helgen har gått med storm igen.

Sjuk från Onsdag, men hemma från Torsdags.


Fredag - Hemma & vara sjuk. Kolla Paradise Hotel avsnitt


Lördag - Stan, handla julklappar. Har kvar pappa, farmor&farfar.

Kvällen spenderades hos Simon :)


Söndag - Typ städat rummet och slappat framför lite Glee avsnitt :)


Imorgon blir att gå Lucia tåg i skolan, nordängen och sedan kyrkan på kvällen.

Kanske inte kommer sjunga så mycket för det låter ju roligt nu när jag är förkyld :p.


/ puss

Av Irma - 12 december 2010 16:07

Jag har ingen direkt handväska, men jag har en väska som jag brukar ta med till skolan, ut eller till stan.

Väskan fick jag av Anna&Magnus när jag fyllde 14 :)

Det är en vit adidas väska, i tyg.


Just nu ligger det skolböcker där, eftersom jag hade tänkt att plugga när jag var sjuk i fredags men allt jag gjorde då var att sova för att jag mådde så himla dåligt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards