irmamalms

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Irma - 6 december 2010 16:58

Även om det var dumt sagt, så står jag fortfarande för vad jag sa.

Visst vänner ställer upp för varandra, de hjälper & finns för en.

Jag var ärlig, dock så brukar jag inte säga direkt vad jag tycker men nu gjorde jag det. Det var fel av mig att säga så på det viset, men jag tycker att det är sant,

Även om du inte tycker det. 



  


Av Irma - 6 december 2010 16:52

Min dag.


Jag väcktes tio i sju av min mobil, (alarm). Sen låg jag kvar typ fem min, gick ner o åt. Upp och bytte om, platta håret, sminka mig, borsta tänderna o sedan åka till Farmor&farfar för att lämna kompis.


Sedan vidare till skolan. 


Lektioner i skolan, så som No, Bild, Spanska, Eng & Musik.

Hem med bussen till Sörby, gick med Söder & Persson.


Åt rester , kolla tv och nu sitter jag vid datorn. Lyssnar på musik o inne på facebook.


Snart ska jag ut i backen med mina tjejor :)


/ puss


Ovido - Quiz & Flashcards