irmamalms

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Irma - 21 december 2010 19:04

Sista dagen i skolan imorrn, och det känns gött :D


Idag vare ju trippelboll final mot lärarna, min syster och hennes klass gick vidare ;)

Men de förlorade, ganska stort höhöh..


Imorrn får man betygen i handen, undra vilka ämnen man har sänkt sig i.

Vet ett jag har högt mig i och det är biologi ;).

Engelskan känns lite lurigt faktiskt..


Så imorrn hänger Jovana, Albin & Pontus kanske med mig hem :)



Av Irma - 21 december 2010 19:00

Jag önskar mig inte så mkt, helst skulle jag vilja få en iphone men mitt abonnemang går inte ut förrän vid april. Så kanske får en när jag fyller 16? ;) :D


Det jag helst önskar mig nu är


Systemkamera

Kläder osv

Lite grejer till mitt rum så som påslakan,

Wesc hörlurar


osv osv ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards