irmamalms

Alla inlägg under mars 2011

Av Irma - 31 mars 2011 15:10

Min kropp leker med mig dag jaa ..

Har en jävla smärta rakt i mitten av ryggen , och jag vet inte alls vad jag har gjort.

Kan inte ens böja mig eller gå , utan måste stå/sitta helt rakt med ryggen.


Och sedan gör det ont i magen när jag pissar ?! Har gjort sen iförrgår tror jag..

Inte roligt alls


Nu ska jag göra klart spanskan, sen får jag se om det blir någon träning för mig idag..


Nice med failad bild ;)

 

Av Irma - 30 mars 2011 18:30

Staden för inhandla Annas presenter till fredagen med mina tjejer blev det idag :)

Skulle ha solat, men vi sket i det. Så sparade faktiskt pengar (y) Bra där!


Fick reda på Kemi nationella, och blev godkänd! Mycket braaa !


Men imorrn blir det mycket plugg, Spanska arbetet ska vara klar på fredag..

Men sen börjar vi med musikalen! Ska bli intressant och se hur detta blir .. :p


Thailand

 

Av Irma - 29 mars 2011 16:20

fyyyyyyfan vad gött med magsjuka :o

Eller inte!

Sanna sa precis att det går världens magsjuka på skolan :s Lärarna skulle tydligen säga detta till alla elever, men jag hade fan ingen aning ? :o

Jag vill inte ha det? Låg ju förra året med det :(


Taggar träning ute sedan! :)


 

Av Irma - 28 mars 2011 16:02

Tycker att det är ganska gött ute, fast att det snöade igår så att jag fick gå till skolan.. Istället för cykla.

Men blir deperimerad när jag kommer hem och ser att det är fortfarande snö här i Rönnängen -.-


Chill dag idag, gjorde ma på handledningen så jag har ingenting att göra nu ;)


Taggar tjejkväll hos Anna på fredag!

Taggar också födelsedag nästa vecka och Branäs med klassen helgen där på ! :D



Får väl köra schtekar pose , haha lyckat (y)

 

Av Irma - 27 mars 2011 17:23

Baby

Vi sitter i samma sits.


 


Av Irma - 27 mars 2011 11:46

Svaren på era frågor, inte så många. Men flera stycken har skrivit typ 3 frågor :)



Louise - Vad är det allra bästa du vet? ;)

              Mat, kläder , skola osv. Vad som helst!


Svar; Mat, hmm. Jag är inte så kräsen av mig. Jag kan äta typ vad som helst, förutom ärtsoppa!

Jag har olika klädstilar för varje dag, tycker jag iaf. Men jag försöker hänga med i det senaste ;)

Skolan gillar jag för att jag har så många underbara vänner där:)


L&L - Om du skulle ändra en sak angående dig , vad skulle det vara? :)


Svar;  Det skulle nog vara min blyghet, den har alltid varit i vägen för mig ;)


Elin - Varför petar du näsan på din header?


Svar; Haha, det gör  jag inte! Mitt finger ligger på näsan, och resten av min hand är också i ansiktet!


Susanna - Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

                 Utseende och personlighet :)


Svar; Oj, utseende. Mina fräknar faktiskt, typ ingen av mina kompisar har så mkt som mig så. Och så tycker jag att det är fint på sommaren osv :)

Personlighet, hmm. Jag är ju blyg, men jag har ganska lätt för att typ välkomna in nya personer i mitt liv. Sådana som jag nästan aldrig har pratat med eller personer som jag aldrig träffat. Du är en Susanna ;)


Svennis - Är du intressead av någon nu? ;)

               Är du nervös inför gymnasiumet eller vill du börja nu ?? :o :p

                Vad önskar du dig när du fyller år av dina vänner? :)

                  Vad är din högsta önskan om du fick välja en? :D

                    puss


Svar;   Haha, intresserad och intresserad.. hmm. Kanske , kanske inte ;)

            Nu är jag inte nervös, men det kommer säkert! Måste se vilket program jag har sökt till, så att jag kommer in också ;). Jag vill inte börja nu, eftersom min klass är så himla gooo!

Jag vet inte vad jag önskar mig.., inget sånt Sara fick iaf! ;) Men typ en Love tavla med era namn på :D

Min högsta enda önskan är att alla jag älskar i mitt liv, lever ett perfekt liv! Annars kommer jag och tar hand om er! :) puss


Jovana - Varför älskar du mig så sjukt mycket? :D

                 Vem vill du förlora oskulden med? :D


Svar;   Haha, jovana ;). Jag älskar dig för den du är gumman!

           ehm.. den jag blir tsm med så klart ! ;)


Sara - Vem tycker du är snyggast på skolan?

           Vad är det första du gör när du kommer hem efter skolan?

            Rakade eller inte rakade armhålor på killar? pusss:)


Svar;   Haha, finns direkt ingen knockout snygging på skolan ;)

            Men några som är så där snygga :p tex Du! :p

             Jag går faktiskt och pissar! För jag gillar inte skolan toaletter, sen tar jag någon frukt och sen går jag upp till datorn, antingen fb, bloggar eller kollar på Glee! :D

Haha, jag bryr mig faktiskt inte så mkt om det ;)


M! - Vad faller du för hos killar?

       I vilka affärer shoppar du mest i?

       Hur lång tid tar du på dig att göra dig iordning osv innan skolan på morgonen?


Svar;   Jag faller för killar som har humor, och blåa ögon faktiskt!

           Jag gillar när killar får mig att le och skratta och de ska vara  snälla & omtänksamma :)

Jag shoppar mest i Gina Tricot och H&M :)

För mig tar det inte så långt tid, jag går upp kvart i sju. Då jag äter, tar på mig kläder, plattar håret och sminkar mig. Det gör jag på typ en halvtimma :)


Tack för alla frågor! :)


 

Av Irma - 25 mars 2011 18:09

Det har blivit för mycket.

Eller för lite gemenskap tillsammans alla.

Visst, alla förändras. Men jag trodde aldrig så mycket..

Vi är för många, det blir splitringar.

Alla hittar sitt, men jag har inte hittat mitt än?

Fast jag hittade en underbar vänskap!


Men ändå , så länge vi alla har känt varandra.

Så ska väl det inte bli till förgäves?

Eller?

 

Ovido - Quiz & Flashcards