irmamalms

Alla inlägg under februari 2011

Av Irma - 17 februari 2011 22:11

Detta blir nog sista inlägget innan vi åker!


Jovana,!!Emelie, Evelina,Evelina,Emmelie,Elin,Emma,Sara,Madde,Anna   


Susanna!

Pontus!

Tobias!


Ni alla är värda guld!


Då draaaaaaaar jaaaaaag miiiiig tillllll Thailand! :D :D

En lite smått brunare men mest fräkning Irma ser ni snart om 15 dagar ;)


 




Av Irma - 17 februari 2011 16:21

Om exakt 24 timmar sitter jag på flygplatsen i Wien, Österike :)


Så här kommer våran resa ner se ut


- Åka och lämna kompiisen hos Farmor&Farfar vid typ tio. Plus säga hejdå till de :)


- Sedan bär det av till Landvetter, Göteborg


- Incheckning, och sedan kl 13 åka och mellanlanda i Wien.


- Sitta på Wiens flygplats i typ 6 timmar.


- Kl 23:20 någonstans , bär det av till Thailand :D :D


Kommer sakna alla mina tjejer, de får ha så bra hos Svennis!

Tycker att det är tråkigt att jag inte får vara med och fira dig, gumman!

Men vi tar igen det!   


 



Av Irma - 16 februari 2011 19:25

Detta har verkligen inte varit min dag idag..

Började med att jag skippade sovmorgonen, för att plugga so.

Men jag fastnade och då kom Jenny gåendes i matsalen, dock kunde hon inte hjälpa mig för hon kom tydligen inte ihåg det svaret jag behövde ha. Och hon är ju so-lärare -.-


Sedan i syslöjden, jag kunde tydligen inte göra det jag ville, vilket var en skitbra idé. Men inte enligt Kirsten -.-

And so on med den dagen :(

Sa lite svordomar då och då för mig själv.. haha ;)


Men det gick bra nu senare då vi i klassen hade möte med föräldrarna på skolan. Vi har bestämt klassresa  :D Hoppas detta går igenom nu ;) (y)


2 fucking dagar kvar!



Passande bild till min dag asså ;)

 

Av Irma - 15 februari 2011 16:38

Another life

Another happy ending cuts like a knife

Another place, another time

Another hand to touch, another sun to shine



Pluggfri dag (y)

Har lämnat in allt och hade provet idag, Det kunde ha gått bättre men får hoppas på det bästa! :)


Då taggar man Thailand på fredag :D


3 dagar kvar!


   

Av Irma - 14 februari 2011 17:30

Hon dansar som en ängel, hon är vacker ikväll.

Hela världen snurrar runt som en karusell

Försöker titta bort, men fastnar med blicken

Hon skiner som en sooooooooool


Orrkarr inte plugga men har stort teknik/fysik prov imorrn.

Jag har ingen lust så det blir att skippa träningen idag -.-

Ska även skicka in no-frågor och idrottsuppgiften tänkte jag.


4 dagar kvar!


Glad alla hjärtans dag förresten :) Helt glömt bort men aja ;)


 

Av Irma - 13 februari 2011 11:45

Grym dag med laget igår!


Träning, samarbetsövningar, laga mat tsm och massa! Det var en lyckad dag med mitt käraste lag ;)


Kvällen var också lyckad (y).

Bara lite stressigt, kom hem vid kvart i sex var tvungen att göra mig iordning för att åka till Famor. Sedan åka till upphärad vid halv åtta :)


Tack alla ! :)


5 dagar kvar!


     

Av Irma - 11 februari 2011 16:33

Sa till mig själv att jag inte skulle bry mig om det.

Men ändå har du gått för långt..

Ska jag säga till ? Eller inte bry mig alls?



Taggar filmkväll med min underbara Sara den rara :D

Massa godis, dricka , kärleksfilmer och tjejsnack står på nästa ;)


Underbart tjejen! Eftersom hon är med sin pojkvän hela tiden på helger så får inte jag min tid med henne som jag verkligen behöver! Ikväll kommer bli lyckat :)


 

Av Irma - 10 februari 2011 16:35

Det är inte vänskap, inte kärlek heller.

Utan det är du och jag

Det är vi två



Uppsats Nationella gjord då! :) Tyckte att det gick ganska bra :d

Har så jävla mycket i skolan så jag får spader rent ut sagt.

So - religion

No - teknikprov

Sv - Sagor

Spanska  - grupparbete

Ma - diagnos

Slöjd - "Flytta hemifrån"


Och säkert massa annat -.-


Svart + Adding colour!

  

Ovido - Quiz & Flashcards