irmamalms

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Irma - 3 december 2010 17:15

Jao, vad ska man säga om de? De läser ju här så .. :p


Ne men..


Min pappa heter Anders, han är 39 år och är marknadschef på Autocom i Trollhättan. Min pappa är tränare för p96/95/94/93 , olika årskullar i det fotbollslaget ;)

Min mamma heter Cajsa, hon är 37 år och jobbar på SEB i Trollhättan. Min mamma har alltid varit min tränare, för vårat lag sen jag var nio år men iår så slutade hon och nu har hon startat ett nytt tjejlag för de som är typ 9 år igen ;)

Båda kommer från Sjuntorp, men när jag föddes bodde vi i Grästorp. Men sedan flyttade vi hit där vi bor nu.


Typ alla säger att jag är en kopia av min pappa, och visst jag kan se mig själv på både insidan & utsidan av honom. Men min mamma säger att hon ser sig själv i mig ibland. Jag är ju 50/50 av de så ;).


Jag har nog alltid varit pappas dotter, eller aa så ser jag på kort från när jag var liten iaf.

Men min mamma brukar säga att "Irma, du är du. Oavsett vad så kommer du alltid vara du".


Och det kommer jag ju. :)


Mina föräldrar är som de är, jag brukar helst hålla saker för mig själv och det gör jag nog för alla. Men självklart brukar jag prata med de om allt, varför skulle jag inte liksom? Fast bara när de frågar såklart ;)



Ser ni någon likhet? :p

 



Av Irma - 3 december 2010 15:16

Sista dagen på praon idag, bjöd på jultårta. En tårta som var precis som prinsesstårta :p

Så Anna om du läser detta, så missade du allt ngt ;)


Jag fick teckningar utav barnen och en chokladask med chokladhjärtan som jag har suttit och proppat i mig här nu. Kan säga att jag mår ganska illa :p


Ikväll kommer Jovana gumman hem till mig, vi kanske kollar film eller så går vi till Elinpelin ;)


Sen ska jag lägga in ett inlägg om dag 3, mina föräldrar va? :)


/puss


 

Ovido - Quiz & Flashcards