irmamalms

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Irma - 1 december 2010 16:54

Hemma idag med och vilat framför tv:n.

Kollat lite avsnitt på Paradise Hotel, följde hela förra säsongen men idag tog började jag kolla på andra säsongen. Men första är helt klart bättre :)


Blött näseblod två gånger idag, det började bara komma. Min syster har också fått det när hon har varit sjuk.


Men imorgon ska jag allt tillbaka till dagiset, det var ju de som smittade mig så.

Och det är så himla tråkigt här hemma -.-'


Imorrn, ska jag ju berätta om min första kärlek. Alla vet ju säkert vem det är ;)


/puss


Grym låt av Black eyed peas :D

Av Irma - 1 december 2010 10:59

Jag heter Irma, jag är 15 år och jag fyller år i April.

Det är rätt gött att fylla på våren, perfekt månad att få körkort för moped & bil.

För då kan man köra hela sommaren, som jag gjorde i år på min moppexD.

Jag går sista året på grundskolan och har hela gymnasiumet framför mig, svåra val tro mig. Men har bestämt mig att söka på MÅG (Hotell&Turism) och på Birger Sjöbergsgymnasiumet (Omvårdnad).


Mina föräldrar är gifta och jag har en lillasyster som heter Sanna. Hon är två år yngre än mig, och många retar mig för att hon är längre än mig. Så jag är alltså kortast i familjen på 1,63 ungefär.

Jag har en normalstor släkt som vi umgås mest med ialla fall. Fast på pappas sida har jag två kusiner men massa sysslingar. Jag träffar bara 4 av de som mest.

På mammas sida har jag 6 kusiner, men har aldrig träffat sysslingar på hennes sida. Eller jag vet inte ens om jag har några där:p


Vi har en hund som precis fyllde nio år i November, han är en golden retriver och heter Kompis. Det var min pappa som döpte honom, för Kompis anses att vara allas kompis och det är han. Han är en människohund verkligen, han kan inte ligga ensam i ett rum utan han behöver folk runt omkring sig. För mig är han precis som en lillebror. Han är jobbig, tråkig och ibland den keligaste som finns.


Jag spelar fotboll, som jag har gjort de senaste 8 åren ungefär. Jag har också gått i dans, men slutade eftersom jag ville satsa mer på fotbollen. Men ibland kan jag ångra mig att jag slutade och inte höll på med bägge två. Men just nu tar skolan upp det mesta.


Om ni vill veta ngt mer, så kommentera :)


 


Ovido - Quiz & Flashcards