irmamalms

Alla inlägg under maj 2011

Av Irma - 30 maj 2011 15:53

Skolarbetetena är officelt klara, tror jag?!


Hade redovisning idag i So, lämnade in No osv.

Kommer tydligen sänkas i No?! Från vg till g...?


Drar mig till Evelina här snart!

Är också sugen på promeix.. hm..


 


Av Irma - 29 maj 2011 19:23

På sånahära dagar, då vädret är absolut kass är man otroligt trött!

Och man bara vill äta godis, chips och dricka cola plus en film på det! :D


Nästa vecka är chill, lediga torsdag & fredag.

Disco på Onsdag med bästa klassen, efteråt ska nog Evelina sova hos mig!

Myyys!


Sedan blir det nog lysekil på fredag, hoppas Tilda och Jesper är därute :)


 

Av Irma - 28 maj 2011 11:25

Bilder



             

Av Irma - 27 maj 2011 21:10


I could be yours alone

You will see someday

That all along the way

I was yours to hold


Nu ska jag kolla på Justin Bieber, Never say never!


 

Av Irma - 27 maj 2011 16:38

Andra dagen med musikals arbete och föreställningar,

Tränade på förmiddagen, föreställning kl 13 och nu en kl 18 för föräldrar!


Får hoppas att det går bäst nu, och att Linus och Marcus kör sitt slut ;)


Fick reda på Ma nationella, och jag blev godkänd! Så himla gött, ingen sommarskola!

Och ingen skräll att Krille & jag fick samma resultat ! :p


Nu måste jag dra!


     


Av Irma - 26 maj 2011 20:23

Sitter just nu på ulveberget , mest minnen här va!

Ett tips, till er som kanske har tråkigt, deppiga eller skadade som mig och inte kan spela!-.-

Ta en powerwalk, promenad (y)

Sätt på musiken i öronen och börja gå! Rekommenderar nrj !

Rejält uppfriskande och skönt ..!

Fml

Av Irma - 26 maj 2011 17:12

Musikal, hela dagen!

först träning och sedan uppspelning..

Kunde dock ha gått bättre, gjorde fel steg i dansen osv...

Men hoppas på bättre imorrn, då vi har musikal i hela dagen!




En bild, på David och Evelina. Mer imorrn ;)

Tack Susanna! :)

 

Av Irma - 25 maj 2011 09:16

Det går ju riktigt bra att blogga på morgarna ! :p

Gött att jag är tillräckligt snabb på morgonen så jag hinner med ett inlägg såhära.


Igår var det ju Överby med Mamma och Sanna, fick hem ett par skor!

De är ganska höga, hehe.. Men ska nog kunna gå i de.. :p


Idag blir det slöjd, språk och sen musikal. Chill dag!

Sen hem till världens finaste ;);););)



You are in pain? Sorry, can´t do anything, it´s your choice..

   

Ovido - Quiz & Flashcards