irmamalms

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

faller jag nu, går jag sönder

Av Irma - 16 augusti 2011 12:57

börjar bli stressad, kom ju nästan precis hem ifrån färgelanda cup. Och nu ska jag packa om och bort i två nätter med tjejerna i Lysekil. Då vi ska ta våran moppesemester vi har planerat hela sommaren ! Ska bli skönt att komma bort och vara med de innan gymnasiet :)


funderar också på om jag verkligen ska ta min moppe, då den har krånglat så himla mycket, annars får jag ta buss :)


början av sommarlovet..!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Irma - 24 augusti 2011 20:58


NY BLOGGirmamalm.blogg.se       Får se om jag bloggar något här mera, ingen aning :)       ...

Av Irma - 24 augusti 2011 13:18


dagarna rullar på, imorrn ska vi börja följa enligt schemat. Ska bli spännande eller..?   jämna veckor på onsdag som idag slutar jag kl 11, ganska så skönt! men får vänta på bussen i typ 2 timmar -.-   nu ska jag sova framför Greys Anatomy oc...

Av Irma - 22 augusti 2011 18:16


första dagen i skolan, gick väl ganska bra. Fick våra personliga scheman, liksom jag ska ha spanska osv. Och spanska ligger på måg så jag måste gå mellan skolorna -.-   nu ska jag chilla med sims 3, sen kanske ta en promenix med Sara ! :)   ...

Av Irma - 21 augusti 2011 17:19

        opss, kanske inte nämnt..   Men jag ska gå Barn&Fritid på Nils Ericsons gymnasiet.. Ska blir riktigt skönt, har hört att det är lite chill.. Ne men det är roligt att jobba med barn tkr jag ! :) ...

Av Irma - 21 augusti 2011 11:45


kan börja med att jag ska lägga ner denna blogg... urgulliga Ida hjärtat hjälper mig med en desgin på blogg.se   kommer länka den härifrån sen när den är klar  !:)   jag håller på att lyssna på musik och taggar dagens match med nageltrång ;...

Ovido - Quiz & Flashcards