irmamalms

Alla inlägg under mars 2011

Av Irma - 8 mars 2011 16:22

Helt jävla fail, gick och tänkte förut oh shit , vägarna är hyfsat bra så jag kan väl ta moppen till träningen ikv och till skolan imorrn!


Kommer hem och det är fullt med snö överallt typ här i kalla Rönnängen. Så jag har inte någonstans att ställa moppen. Får väl ta ett snack med pappsen senare ;)


Taggar första träningen utomhus!


Tack, orden gick ju rakt till hjärtat........!


 

Av Irma - 7 mars 2011 16:08

Kör en hiss & diss!


Hiss


- Att snön håller på att försvinna! Gött som fan, kan snart dra ut Pärlan!

Fast vet inte om den ska in på service först, eftersom den håller ju på att krångla -.-


- Att komma tillbaka till vardagslivet, träffa mina underbara vänner igen!

Att verkligen känna att man har varit saknad. Tobias kom springades fram till mig och gav mig en stooor kram! Eller när Pontus sa Irma jag har verkligen saknat dig.

Det är det som verkligen uppskattas!


Diss


- Mitt stativ, visst det är hur snyggt som helst. Men den är en grej som saknas, som säkert ligger i kartongen i Bangkok just nu! Inte så himla roligt just nu -.-


- Mitt hår, jag måste klippa mig! Men jag vet inte hur, jag vill behålla längden. Men jag måste färga! Tänker på typ mellanbrunt? Men isåfall måste jag göra det hos frisören, det ger sig! Ett snack med mamma alltså ;)


   

Av Irma - 6 mars 2011 12:57

Drar ett inlägg med lite bilder, annars finns massa bilder upplagt på Facebook -  Irma Malm.



Resan har varit otroligt bra! Det var väldigt skönt att komma bort, men i det sista fick man lite hemlängtan !


Funderar på en ny design i bloggen :)

Men vet inte vilka färger direkt..





   

 

 

 

   


 


Av Irma - 5 mars 2011 09:38

Inte bloggat på över 2 veckor, kanske för att jag har varit i Thailand. Det har varit underbart väder, mkt sol. Ibland lite för mycket för mig, ska visa en snygg bild på mig kanske ?;)Vi var först i koh samui , efter 3 dagar tog vi en färja till koh phangan.Därefter tog en till färja efter 4 dagar till koh tao, där vi var i typ 5 dagar. Sedan åkte vi vidare till Bangkok för ganska mkt shopping på mbk. Hur jävla stort som helst det varuhuset. Just nu sitter vi i wien, Österike och väntar på flyget till Göteborg som går halv nio ikväll. Det blev lite fel me bokningen med flyg och detta flyg som vi ska åka med är det ända.som går till Göteborg idag.. så livet var ganska surt förut!Bilder kommer när jag är hemma och har vänt på dygnet. Är van med att klockan är runt 5 i Thailand när den är tio här..Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards