irmamalms

Alla inlägg under mars 2011

Av Irma - 23 mars 2011 19:42

Göteborg igår var helt otroligt bra!

Fast musikalen, kunde väl ha varit lite bättre. Somnade nästan då och då.. (a)


Bilder från gårdagen :D


        

 

     

Av Irma - 21 mars 2011 17:08

yes!

Moppen är klar på pappas jobb!

Ett problem, den står kvar där. Och pappa vill att jag ska köra hem den från thn..

Läskigt!



Snart blir det möte iskolan om skolresan :)

Typ bara stämma av massa skit ;)


Imorrn blir det Göteborg hela dagen med alla nior på skolan.

Världskulturmuseeumet, Naturhistoriska och sedan en musikal!


Fick också reda på att vi alla nior ska göra en alldeles egen musikal .. Vi får väl se hur detta blir..


 

Av Irma - 20 mars 2011 19:51

Blev en spontan shopping på Överby med mamma & syster!

Trevligt, trevligt!


Kom hem med en kofta , 2 linnen och en tröja ! ;)


Sedan åkte vi till Strömslund, på kalas hos Amanda som har fyllt 21 :)

Första gången jag var i hennes nya lägenhet :)


Nu har jag precis färgat Sannas hår, många goa skratt där ja! :D

En blöt strumpa och jag var nära på att ramla in i duschen, kan liksom inte hjälpa att jag är kort ;)


Nu blir det Solsida, därefter Two and a half men! :)


 


Av Irma - 19 mars 2011 15:18

Whatever you do in life should be insignificant,

but it is very important that you do it



    



Av Irma - 18 mars 2011 16:00

Ni är dåliga på att kommentera :s Behövde ju hjälp i andra inlägget -.-


Ska snart jag börja röja, och jag tror att Emelie & Svennis skulle komma ?

Och hjälpa mig med maten ;)


Sedan kommer bästa tjejerna hit för en spontan middag och mys !


Och Grattis till min bästa lillasyster som fyller 14 år! (fjooortis!) (a)


 

Av Irma - 17 mars 2011 15:20

Have you seen the world?

Well, what would you say

If I say that you could?



Jag kan inte bestämma mig? Vad för mobil ska man önska sig i present?

Det är snart 2 veckor kvar tills jag fyller år.


Iphone 4 eller Samsung galaxy S ?


 

Av Irma - 16 mars 2011 16:16

Nationella kemi kan ju köra upp något, eller typ så ja.

Kan ju säga att det gick som det gick, inget jag hade typ pluggat på var med i nationella. Får väl bara hålla tummarna på att det gick bra (y)


Idag = pluggfridag

Torsdag = sovmorgon :D

Fredag = helg ;) + min syster fyller år..


Idag ska jag faktiskt kolla på Greys Anatomy :D Har missat ganska mkt tror jag?


åh, snygging -.-

 

 

Av Irma - 15 mars 2011 20:54

Orkar verkligen inte ens höra ordet kemi längre! Efter så mkt som jag har pluggat. Svarat på frågor och sedan skrivit av hela häftet vi fick, så jag hoppas verkligen innerligt att nationella går bra imorrn! Och jag som ska ha extra tid osv med Daniel hehe..


Susanna kom hit förut och färgade mitt hår, det blev ganska bra! Men visste inte att mamma hade köpt olika nyanser så vi tog det mörkaste xD


Sara kom hit och vi skulle plugga men efter tio minuter kommer mamma hem och säger att vi ska åka på utvecklingsamtal så det blev inget pluggande där heller :p.


Så nu har jag suttit och pluggat sedan kl 18 till halv nio -.-


 

Ovido - Quiz & Flashcards