irmamalms

Alla inlägg under mars 2011

Av Irma - 15 mars 2011 11:16

Blev inpirerad av Jovana alldeles nyss faktiskt.


Varför skulle man inte kunna vara bästa vän med en kille?


Visst jag har de bästatjejvänner i hela världen! De är helt underbara !

Men jag kommer bättre överens med killar , jag har lätt att prata med dem.

Det har jag alltid gjort, och kommer väl alltid att göra. Det är så jag är som person.


Så jag skiter rent ut sagt i den som säger att det är helt fel att vara bästa vän med en kille.


För min bästa vän är den bästa som finns! :)


 

Av Irma - 14 mars 2011 19:31

Bokade en spontan klippning igår på internet så jag klippte mig nu i eftermiddags. Gjorde ganska gott , men jag blev klippt av en elev :o Kändes lite smått läskigt faktiskt! Plus hon dissade mitt hår lite..


Sedan drog jag & Elin en solning och jag köpte ett par nya jeans! (y)

Brände bara lite pengar idag ...



snyggt bästis skrev på min hand idag då -.-


 

Av Irma - 13 mars 2011 20:20

Sitter vid Sannas dator, för min krånglar -.-

Hittade en söööötbild från några år sen ;)

- Emelie döda mig inte!


 


Av Irma - 13 mars 2011 13:49

Taggar match med Marabou, film och lite korttagning!

Kvällen var lyckad igår, trevligt hos Emelie! :)


Lite bilder, vissa tagna av mig och Elin !


 

 

 

 

 

 

 



Av Irma - 12 mars 2011 12:20

Sitter och har tråkigt framför datorn, orkade inte gå ut igår så.


Saknad allt mina stunder på msn med Susanna igår, ofta hur hon kunde leva utan mig i två hela veckor ? ;) haha


Kvällen blir lyckad idag hoppas vi, Berntsson, Karlsson & Wallstedt kommer hit :D

Först ska vi käka och sedan får man se vad som händer ;) Kanske drar hem till Sara ? :)


Några sköna bilder får ni, från blandade tider av 2010          

Av Irma - 11 mars 2011 18:38

Vad tycker ni om att använda samma tröja flera dagar i veckan?

Alltså jag tkr att man kan använda en och samma tröja i två dagar , sen smuts!

Jeans kan man använda flera dagar i veckan, alltså samma jeans! Inget fel på det, kanske inte hela veckan ut direkt men , hoppas ni fattar! :)


Drog en sväng till Sara, där jag chillade. Sen hämtade vi hennes poooooojkvän pontus som kom från Skåne ;)


Nu sitter jag hemma och har allmänt tråkigt :( Vet inte vad jag ska göra ikv -.-


Men snart vill jag iaf släppa loss! Liksom såhär!

 

Av Irma - 10 mars 2011 17:35

Fruktansvärt less på vädret!

För ungefär en vecka sen var jag i sooolskenen och kommer hem till detta! -.-


Idag har jag legat på soffan och faktiskt sovit! Redigt gött, ska jag säga er! ;)


Nu blir det träning, inomhus :D



Sommar, sol, båt, havet då leker livet ;D

 

Av Irma - 9 mars 2011 18:45

Kan börja med dagens fail: Elin skulle hämta mig med moppen så jag gick ut och kände vårkänslor. Jag tog fram min helly hansen jacka. Men när vi kommer typ till Vårdcentralen börjar det ju att snöa och det blev en aning kallare då ! -.-


Följde med Elin hem efter skolan, där Robin var med :)


Nu blir det att plugga engelska och lite käääk!

Förhoppningsvis ska jag plugga med Pontus imorrn, grabben behöver liksom bästisens hjälp ;) hehe sött!


Bilden blev väl sådäär!


 

Ovido - Quiz & Flashcards