irmamalms

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Irma - 15 mars 2011 20:54

Orkar verkligen inte ens höra ordet kemi längre! Efter så mkt som jag har pluggat. Svarat på frågor och sedan skrivit av hela häftet vi fick, så jag hoppas verkligen innerligt att nationella går bra imorrn! Och jag som ska ha extra tid osv med Daniel hehe..


Susanna kom hit förut och färgade mitt hår, det blev ganska bra! Men visste inte att mamma hade köpt olika nyanser så vi tog det mörkaste xD


Sara kom hit och vi skulle plugga men efter tio minuter kommer mamma hem och säger att vi ska åka på utvecklingsamtal så det blev inget pluggande där heller :p.


Så nu har jag suttit och pluggat sedan kl 18 till halv nio -.-


 

Av Irma - 15 mars 2011 11:16

Blev inpirerad av Jovana alldeles nyss faktiskt.


Varför skulle man inte kunna vara bästa vän med en kille?


Visst jag har de bästatjejvänner i hela världen! De är helt underbara !

Men jag kommer bättre överens med killar , jag har lätt att prata med dem.

Det har jag alltid gjort, och kommer väl alltid att göra. Det är så jag är som person.


Så jag skiter rent ut sagt i den som säger att det är helt fel att vara bästa vän med en kille.


För min bästa vän är den bästa som finns! :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards