irmamalms

Alla inlägg under januari 2011

Av Irma - 11 januari 2011 16:53

Skolan är allmänt tråkig, men man har ju något att göra på dagen.

Ska snart plugga svenska, litteraturhistoria, bokrecension & författarporträtt-.-





There is a spark inbetween us

When we are dancing on the dancefloor

I want to see more , wanna see it.



 

Av Irma - 10 januari 2011 16:50

Taggar backen med Madde, Eve & kanske Elin!


Sedan träning, har lovat Uffe att vara målvakt på cupen. Får väl se hur det går..

Har inte stått i mål på flera år inomhus!


 

 

Av Irma - 9 januari 2011 14:47

Should have known you was trouble from the first kiss.

Had your eyes wide open

Why were they open?

___________________________________________________________



Dansade ut julen hos Elin igår och käkade där med familjen, Emelies familj och Robin var med! :)


Sedan stack vi hem till mig, och de andra tjötade på mig om att vi skulle hyra en skräck. Och som alltid så ger jag mig efter en stund, dock så var den filmen inte så farlig. Den var ganska dålig..

Sen kom Oscar, Pytte & Jack, såklart skulle de busa runt men aja :p


Skola imorrn, både bra o dåligt. Då har man något att göra på dagarna.

Sen det dåliga är ju allt jobb, tror nog att jag ska ha redovisning denna första veckan i svenska. Dock är jag inte klar..


 

 


Av Irma - 8 januari 2011 12:38

Fruktansvärt roligt att gå upp kl halv åtta idag, men bra slut på lovet att vända tillbaka på dygnet.


Men som sagt tränade två timmar fotboll i Volvo Aero hallen, mycket roligt :)

Gött med träning på morgonen!


Senare ikväll bär det hem till Familjen Karlsson/Nilsson.

Tradition att dansa ut julen där runt trettondagarna och så vidare...



Detta hade jag på mig hos mormor, :)

Ytterst trevligt att våran dammsugare ligger precis brevid mig.

Lite charmigt så va? ;)


 

Av Irma - 7 januari 2011 16:19

Hade ingen ork till att blogga igår, jag var fruktansvört trött!

Låg bara framför datorn och kollade Paradise Hotel..


Idag blev man dock väckt av pappa vid tio men jag låg kvar till halv elva typ ;D

Så hela dagen har vi typ städat, varit ute o gått en promenad till Konsum osv.


Ikväll ska jag till mormor, för käk och bada tunna! :)

Kameran kanske kommer med ;)


Igår fixade jag Svennis blogg ---> Svenniis.

Allt är ju rosa typ ;)


Får väl bli en bild på henne då :)

 

Av Irma - 5 januari 2011 23:01

Tjejkväll ute, med restaurang o bowling!

Sånt här måstes göras oftare! :)


- Bildbomb


 

     Love you all!

Av Irma - 5 januari 2011 14:26


Kollade på Paows blogg, detta stämmer så sjukt bra. Känns fan overkligt!

Det bevisar hur jag sover - så är jag som person. Och detta stämmer enligt mig! Ärligt det är sjukt! Haha, jag kanske inte är så tuff men jag är ganska blyg när jag ska träffa någon men sedan slappnar av.

1. Fosterställning

Fosterställning är den vanligaste sovställningen. Av de 1000 testpersonerna sov hela 41% på det viset, varav mer än dubbelt så många kvinnor som män.

De som kryper upp i fosterställning beskrivs som tuffa på utsidan men känsliga i hjärtat. De kan vara blyga när de först träffa någon, men slappna snabbt av.



Av Irma - 5 januari 2011 00:53

Mys med bästa tjejerna  Elin, Emma och Svennis hela kvällen. Kan inte bli bättre? ;)


Gick o tänkte nu när jag var påväg hem från Kalleman,

Jag fyller ju 16 år snart, om exakt tre månader! Det är ju kors i taket.

Känner mig ganska liten för att fylla 16! Jag menar när jag gick i trean, så tyckte jag att de som gick i nian var mycket äldre än vad vi är nu. Jag blev ju fan rädd i matsalen när man var tvungen att gå förbi "de stora". 


Kanske bara jag som tycker så?


Lite bilder från kvällen, var beredd på mörka bilder! Måste ha bättre blixt ;)


     



Ovido - Quiz & Flashcards