irmamalms

Alla inlägg under januari 2011

Av Irma - 24 januari 2011 19:06

Jag är i alla fall mig själv,

Vad du än gör , ska du bli :)


 

Av Irma - 24 januari 2011 15:56

So now I got the world in my hands

I was born from two stars , so the moon´s where I land

Iam gone.



Pappa drog med mig till Sportlife igår, snacka om att jag har träningsvärk i armarna idag eller ..-.-


Vaknade också upp med hostattacker, så jag hostar konstant plus ont i halsen..

Inte så himla roligt att bli sjuk just nu, orkar inte vara det.

Ingen träning, utan vara hemma. Suger..


 

 

Känner på mig att så kommer det bli snart!


Av Irma - 23 januari 2011 17:34

Skandal! Hur roligt kan man inte ha? Seriöst bästa kvällen på länge med mina älskade tjejor!


Tack så mycket allihopa, speceillet Sara!   


 

 

 

 

 

 

Av Irma - 21 januari 2011 20:58

Can´t get the words out of my mouth

That little feeling everyones talks about

What two words can mean afraid to say the other three

Idon´t know what to say



Cup hela kvällen, kom typ hem åtta eller något.

Dock så förlorade vi alla, men jag tycker att hela laget har utvecklas så något fruktansvärt mycket!

Jag stod i mål som jag inte har gjort på typ 3 år inomhus..

Tyckte att vissa räddningar var bra, men de jag släppte in målen på var kassa..

Det är det jag hatar med att vara målvakt, självförtroendet skänks som mest då!



Visst, skyll allt på mig! Fast egentligen är det inte bara mitt fel!


 

Av Irma - 20 januari 2011 18:04

I hate the world today

you are so good to me

I know but i can´t change

But you look at me like maybe

Iam an angel underneath



Skolan i 20 min är likamed soft :D

Pontus följde med mig hem och vi lagade tacos tillsammans,

hahaha jag är bäst på att reta honom :D :D Så himla körd... ;)


Nu blir att plugga spanska och So samt slå in min hkk bok :)


 

Av Irma - 19 januari 2011 18:42

you have never been so nuts about a guy

you wanna laugh you wanna cry

you cross your heart and hope to die

until it´s over and then...

ssshh sssshh

It´s nice and quiet



Dagens fail; cyklade till skolan, var tvungen att stanna i minnet pga var nära på att halka. Stod stilla i ungefär 5 min, visste inte vart jag skulle ta vägen eftersom det var isgata. Jag var tvungen att gå uppåt och sen runt isen och se upp o hämta cykeln för att sedan gå på sidan av vägen :s -.-


Skolan i 20 min imorrn (y)

Fast jävlig jobbig hemmauppgift (n)


 

  fuuuuult , bjuder typ :p

Av Irma - 18 januari 2011 20:51

My words were cold and flat

And you deserve more than that

But you always believed in me




Tjockis dag med Sara, delade på en kladdkaka o dricka som vi köpte på konsum påväg hem från skolan. Fast vi orkade inte kladdkakan så Sanna fick resten och "wips" så var den borta .. ;)


Sedan kollade vi på Dear John & A Walk to Remember :)

Mycket trevligt! :D



Sitter egentligen på fel dator, har gjort det nu de senaste dagarna. Så har bara sommarbilder, men det skadas ju inte? ;)

 

Av Irma - 17 januari 2011 22:07

You are the perfect thing to see

when you smile at me you know exactly what you do

Baby, don´t pretend that you don´t know it´s true

cause you can see it when i look at you


 

Ovido - Quiz & Flashcards