irmamalms

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Irma - 14 januari 2011 19:37

Hade beslutsångest idag, har varit så himlans trött hela dagen att jag ville bara hem o sova. Men tjejerna skulle upp o köpa present till Sara som vi ska va hos nästa helg :) Kunde dock ej nästa vecka eftersom vi har cup o med mera..


Så jag tog handen ur röven o följde med eftersom jag har inget annat för mig :p

Det var en skrattfull och bra eftermiddag! :)


Väntar just nu på att Elin ska smsa mig, för att sedan kanske gå ut med henne o Robin :)


Kör en liten Hiss&Diss med Wesc jeans.

Det är sjukt snygga! Och mörka har typ inga mörka jeans -.-

Det negativa är att det är låga i midjan och för långa för mig xD Måste vika upp de men annars är de la bra :)


 

Bebis, i feel for you.

Finns ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards