irmamalms

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Irma - 12 januari 2011 20:46

Ska vara lite wannabee Emelie ;)


Kommentera ditt namn om du vill att jag ska skriva om just precis dig! :)



Dagens Fail! ; Jag o Hanna faila lite med elkopplingen på No. Eller rättare sagt vi visste inte hur man skulle göra .. Så Daniel gjorde hälften (a) Men nu kan vi :D


Är det bara jag som lyckas med suddiga bilder? :p


 

Av Irma - 12 januari 2011 18:01

Eftersom Emelie var så snäll och skrev om mig ;)

Kan jag också slänga in ett inlägg om henne :)


Emelie Ida Berntsson,

Du är min kusin och en av mina bästa vänner som finns.

Ord skulle inte kunna beskriva hur mycket jag bryr mig om dig

Eller ens hur underbar du är som person.

Våra minnen är nog de bästa som finns, alla somrar i Lysekil.

Med mera!


Jag älskar dig



Payback is a bitch ;)

     

Ovido - Quiz & Flashcards