irmamalms

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Irma - 2 januari 2011 23:31

Har starta en ny kategori, som heter "Synpunkter i livet".


Alltså mina synpunkter i livet, vill absolut inte att någon ska ta illa upp!


Men det jag har börjat märka, eller aa ganska längesen är att folk använder ordet "tischa" istället för t-shirt.


Det har alltid hetat t-shirt och kommer alltid att göra!

T-shirt kommer ju egentligen från USA , som är bland vårat låneord från det amerikanska språket. Jag vet inte direkt om de använder ordet "tischa" som slang!


Det heter t-shirt!!!


Samma sak som chey, vad är det för ord?

Det heter tjej ju!


Stör mig lite smått på folk som använder de orden, men som sagt det är mina synpunkter och ta inte illa upp ! :)

Av Irma - 2 januari 2011 16:32

Do you know that there´s still a chance for you?

'cause there is a spark in you

You just gotta ignite, the light, and let it shine.

Just own the night, like the 4th of July.


Baby, you are a firework!




 

 

 

 

 

 


Fotostund med bästa tjejerna!


Kolla ELINS eller EMELIES blogg för mer bilder!




Av Irma - 2 januari 2011 01:03

En jävla seg dag idag, årsskiftet tog kål på mig.

Har bara suttit vid datorn, och så har jag kollat på Charlie St Cloud och Salt.


Rekommenderar båda, speciellt Salt! ;D


Sena kvällar hela veckan? Bara om man får sova ut och inte väckas av att ngn dammsugar kl 9 på morgonen!!

Tyvärr är jag en sån person som väcks direkt av både ljus o ljud -.-


Nu blir det godnatten! :)



Rätt lika ändå? Fast nee;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards