irmamalms

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

you have everything, what about me?

Av Irma - 12 juni 2011 19:45

Allt börjar komma på plats, så att säga. Var hos Marie förut och greja med smycken och jag kom hem med massa armband som kommer bli as snyggt, verkligen!


Var även en sväng hos Susanna, det var en smått nervös tjej där va! Gulligt  :)



Sitter faktiskt och tänker på, kommer jag gråta imorrn?

Antingen kommer jag börja lipa, eller så står jag bara där som ett fån och inte fattar något och allt slår mig på tisdag. Att jag kommer sluta i denna skola som jag har gått i 10 år. Men vi taggar underbara sommarlov!


Du, det är faktiskt mycket enklare än så. Det är bara inte du som inser

 

 
 
Ingen bild

sussan!

12 juni 2011 23:19

fy i helvete vad nervös jag var! :(
men allting blev skit bra sen tillslut ändå , jag överlevde iaf ;)

 
ida

ida

13 juni 2011 17:18

fan va tråkigt det kommer bli utan er, även om ni inte hörs och syns så mycket! men endå :---(

http://iduttan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Irma - 24 augusti 2011 20:58


NY BLOGGirmamalm.blogg.se       Får se om jag bloggar något här mera, ingen aning :)       ...

Av Irma - 24 augusti 2011 13:18


dagarna rullar på, imorrn ska vi börja följa enligt schemat. Ska bli spännande eller..?   jämna veckor på onsdag som idag slutar jag kl 11, ganska så skönt! men får vänta på bussen i typ 2 timmar -.-   nu ska jag sova framför Greys Anatomy oc...

Av Irma - 22 augusti 2011 18:16


första dagen i skolan, gick väl ganska bra. Fick våra personliga scheman, liksom jag ska ha spanska osv. Och spanska ligger på måg så jag måste gå mellan skolorna -.-   nu ska jag chilla med sims 3, sen kanske ta en promenix med Sara ! :)   ...

Av Irma - 21 augusti 2011 17:19

        opss, kanske inte nämnt..   Men jag ska gå Barn&Fritid på Nils Ericsons gymnasiet.. Ska blir riktigt skönt, har hört att det är lite chill.. Ne men det är roligt att jobba med barn tkr jag ! :) ...

Av Irma - 21 augusti 2011 11:45


kan börja med att jag ska lägga ner denna blogg... urgulliga Ida hjärtat hjälper mig med en desgin på blogg.se   kommer länka den härifrån sen när den är klar  !:)   jag håller på att lyssna på musik och taggar dagens match med nageltrång ;...

Ovido - Quiz & Flashcards