irmamalms

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Irma - 14 juni 2011 15:45

Det har varit en slapp dag, vaknade av några arbetare utanför mitt hus som håller på att lägga i elkablar. Och pappa, du huset skakar faktiskt. Hur annars skulle jag väckas av de?!



Snart drar jag mig till prässebo med alla nior ! En sista kväll tillsammans, hoppas många kommer :)


Vill tacka mina underbara föräldrar!


   

Av Irma - 14 juni 2011 09:35

10 år i samma skola, är svårt att lämna. När man tänker på alla underbara människor man har gått med. De klasser jag har gått i, har splittrat 2 gånger. En gång när vi skulle börja ettan och när vi började sexan. Men på något sätt har jag lyckats hänga ihop med två fantatiska killar! Som har gjort ett stort inflytande på mig och jag skriver ju så klart om bägge Pontus.


Avslutningen igår var helt underbar, alla nior har kommit bättre samman det senaste året. Expediton Aronsson och musikalen glömmer jag aldrig. Och inte heller gårdagen. Många skratt och tårar..


Det kommer att bli svårt att inte se mina tjejer varje dag, men vi håller absolut ihop. Det är så vi fungerar som starkast, tillsammans.


Det kommer också att bli svårt att inte gå i klass 9c, klassen som är mest störd men helt fantatiskt !


(Jag bjuder på korten)


               


Ovido - Quiz & Flashcards