irmamalms

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Irma - 15 juni 2011 22:57

Dagen har varit extremt lyckad, spelade bowling med Anna, Emelie & Tobias.

Jag kom dock trea, efter Anna och Emelie. Men jag lyckades göra 5 strike ! Det händer inte ofta :)


Man får tacka för dagen!


Sedan match, som kunde ha gått bättre. Men vi var grymma i andra halvlek! :)


Imorrn, har jag inget planerat :)


Vart är jeansen?!?!?

 

Av Irma - 15 juni 2011 11:47

Ska snart dra en snabb promenix med kompisen som är hemma idag, sedan blir jag hämtad av Faster och Emelie för en dag med de. Till att fira att vi har gått ur nian. Ingen aning om vad vi ska göra , men det märker vi!


Sedan taggar vi match borta mot Allingsås!


Tack för gårkvällen underbaringar som var med !




Måste erkänna en sak, jag använde ingen locktång i måndags. Utan det är mina egna lockar. Så ser ungefär ut när jag har inte plattat mitt hår och är typ nyduschad ;) Men mamma lyckades göra det superfint!

 

Ovido - Quiz & Flashcards