irmamalms

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Irma - 27 juni 2011 23:46

seriöst goare brudar än vad jag har!


fyra tjejer mecka på en moppe, det gick ju galant.. Eller?


Drog ut och träffade Svennis, Emelie, Elin & Evelina.

Drog ner till plan för chill med kubb o tjöt med Oscar, Tobbe och Madde :)


Imorrn blir staden!


 

Av Irma - 27 juni 2011 16:16

Alltid lika roligt att bli väckt halv nio av en hund som ylar !

Sanna fick gå ner till honom,och jag somnade om. Men sen började han skälla och yla vid kvart i tio. Rätt bra väckarklocka, men då var det upp och ta på mig springkläder och ut med honom på en tur i skogen!


Redigt skönt, och nu är jag hur trött som helst. Huvudvärk också!


Imorrn blir det staden med tjejerna, behövligt !

Sen kanske vara med Ida och kolla glee? :d


Ingen som vill följa med mig och syster till husvagnen nästa vecka,

sol, båt och havet ?! någon som lockas ? ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards