irmamalms

Alla inlägg under november 2010

Av Irma - 4 november 2010 12:03

Ännu en dag med feber, men idag ska jag faktiskt plugga. Har ju prov på Tisdag i so, och min deckare i sv måste på respons och därefter är det inlämning på Torsdag.


Fast på något sätt blir jag fast framför facebook, car town ? :p


Elin ville att jag skulle följa med till Sylte på någon cup så att hon inte skulle bli ensam men när jag vaknade i morse så mådde jag verkligen dåligt! Hela kroppen var mörbultad typ.

Fast någon gång måste man ju också kunna säga nej va?

Haha, det har jag verkligen svårt att göra :p


Någon som vill komma och göra lunch till mig ? :D


/puss

 

Av Irma - 3 november 2010 11:37

Vad trevligt att man har lov och går och blir sjuk?

Hals ont

Snuvig

Feber


Åhhhhh, äsch det kommer inte stoppa mig iaf men idag mår jag kass, ska bara ligga framför tv och käka glass ;D

Men sen när mamma kommer hem så ska jag plugga ma och svenska.

Fast svenska ska jag nog göra nu.. Så den blir klar, min deckare :)


Just de , klippt mig ju. Det blev kortare än innan, det är lite längre framåt och kortare i nacken. Men man ser det inte så bra :p

Oredigerad bild :)

/puss

 

Av Irma - 1 november 2010 17:50

Första dagen på lovet börjar med att ligga på soffan och slappa.


Louise var här , hon var ju såklart med Sanna. Så jag hjälpte de med Car Town på facebook. Och kom på att det kanske var en dålig idé för nu börjar de komma ikapp mig :p


Aja, kvällen avslutas med träning ;D tar nog moppen dit ;)


Imorrn ska jag klippa mig och vet inte hur än ..

Men det löser sig :)


/puss

Bonnebild ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards