irmamalms

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Irma - 29 november 2010 17:31

Tapeterna, fondvägg vid fönster och dörr :) Resten är en typ ljusgrå tapet :)



   

Av Irma - 29 november 2010 16:59

Ibland så hatar jag Västtrafik, slutade typ tio i tre så jag skulle hinna med bussen hem. Men så stod jag där i i en halvtimma om inte mer. Men bussjävlen kom ju för fan inte! Tur att mamma var hemma som kom och hämta mig :)


Jag som precis var sjuk på höstlovet , förkyld har jag blivit igen. Trevligt... Nee!


Men under december månad, varje dagar kommer jag lägga upp något speceillet ;)

Se det som en julkalender :) Men jag kmr blogga som vanligt också, så detta kommer bli som en utmaning för mig! Jag kommer alltså blogga varje dag..


Dag 1 - Presenterna mig själv

Dag 2 - Min första kärlek

Dag 3 - Mina föräldrar

Dag 4 - Det här åt jag idag

Dag 5 - Vad är kärlek?

Dag 6 - Min dag.

Dag 7 - Min bästa vän

Dag 8 - Ett ögonblick

Dag 9 - Min tro

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.

Dag 11 - Mina syskon

Dag 12 - I min handväska

Dag 13  -Den här veckan

Dag 14 - Vad jag hade på mig idag

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Min första kyss

Dag 17 -Mitt favoritminne

Dag 18 - Min födelsedag

Dag 19 - Detta ångrar jag

Dag 20 -  Den här månaden

Dag 21 - Vad jag önskar mig i julklapp

Dag 22 - Det här upprör mig

Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Dag 24 - Det här får mig att gråta.

Ovido - Quiz & Flashcards