irmamalms

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Irma - 9 november 2010 17:01

Jag måste vara senil eller något. Förut på engelska lektionen så skulle jag hämta min stora blåa mapp där jag har alla mina papper i, när jag kom tillbaka lämnade jag Anette det pappret hon skulle ha och sen skulle jag gå och hämta en textboken som Anette sa att jag skulle läsa i. Men då kunde jag inte hitta mina nycklar och min penna var också borta. Först trodde jag att det var Pontus som hade tagit allt så jag kände i alla hans fickor, men han hade de inte. Jag frågade Evelina och Josefin men ingen hade sett mina nycklar eller min penna. Så jag tänkte vem fan är det som leker nu. Så jag gick ut i korridoren och letade som fan och gick även ut i matsalen och kollade. Men sen när vi skulle sluta så låg allt i mitt häfte! 


Så jag måste börja blil gammal eller något :p.


Jäkla snö oväder som har kommit!!!

Och jag klarade att redovisa min propaganda inför hela klassen, men vissa skrattade åt min "ironiska" bild ! :p


Färgelanda cup -10 :)

/puss

 


Ovido - Quiz & Flashcards