irmamalms

Alla inlägg under november 2010

Av Irma - 23 november 2010 17:40

Vi är sådant som drömmar är gjorda av


Av Irma - 22 november 2010 17:14

Ytterst trevliga arbetstider ! Haha ne nu ska vi inte klaga, men småungarna gör mig trötta som in i bänken..


Men detta ska nog bli två händelserika veckor, förhoppningsvis roliga! :)

Att bli kallad Fröken, är ju också roligt ;)


Vet inte vad jag mer ska skriva?


Blir nog träning sen :)


/puss

   

Av Irma - 21 november 2010 17:28

Helgen har ju gått med storm som vanligt.

Just nu sitter jag och kollar på veckans avsnitter av Desperate Housewives, Grey´s Anatomy osv på kanal 5 :p


Beställde nya tapeter igår, skulle ha beställt en tapet med blommor på som var lila. Men så såg pappa en annan tapet där.

Som var grå grund , så stod det med silvriga och svarta boktäver.

Illusion is the first of all pleasures.

Sedan runt omkring den väggen osv ska det vara grått :)


Kommer nog blir bra. Hela mitt rum är tomt just nu, bara sängen som står kvar men den ska ut någon gång i veckan.


Prao nästa vecka på Förskolan Ekorren, där min faster jobbar :)

Kommer nog att vara sket trött de första dagarna när jag kommer hem. Hahah


/ puss


 

Av Irma - 20 november 2010 00:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Irma - 19 november 2010 16:36

Helg är här och jag känner mig inte pepp alls.

Jävla depp väder är det ute, man är trött hela tiden och ingenting händer längre.


Orkar inte blogga mer :)


Av Irma - 17 november 2010 19:35

Haha, allt har ju verkligen gått upp och ner mellan oss nior i trippelbollen.


9A & 9C(min klass) har vunnit över 9B , och den klassen har alltid gått vidare och mött andra klasser. Men iår vann vi andra. Sen förlorade vi mot 9A, fast ska jag vara helt ärlig tror jag att det är 8C som går vidare och möter lärarna iår :p.


Imorrn har jag Ma prov, och jag suttit och pluggat nu i typ två timmar. på fredag har vi so prov, så imorrn blir det också att plugga -.-'


Sedan är det helg ;D


 

Av Irma - 16 november 2010 20:33

Loca är jag verkligen! Haha Knasig (a).


Ne men det har var lugnt i skolan idag.  Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag var på öppet hus på Måg förut med mamma.

Vi kollade först på Hotell & Turism, vilket är en linje som jag verkligen vill gå.

Engelska är ju något som jag tycker är roligt och som är jag själv är bra på.

Sedan gick vi runt och kolla skolan, Restaurang & Livmedel.

Sedan gick vi upp mot samhällsprogrammen, kollade humantiska programmet men det verkade vara för mycket språk för mig :p


Nästa vecka ska jag ju som sagt till Vänersborg och kolla Birger Sjöbergsgymnasiumet :)


Bild från i Fredags, vill verkligen göra om den kvällen med er tjejer!<3 :)

/puss

 

Av Irma - 15 november 2010 16:46

Har varit på studiebesök på Måg och Nisse idag. Gick väl bra, men lite långtråkigt faktiskt :p


Jag tror nog nu att jag vet vilken skola jag vill gå på och vilken linje. Men så måste man ha andrahandsval och tredjehandsval :)

Första är ju Omvårdnad på Birger Sjöbergsgymnasiumet (Vbg)

Andra är Hotell & Turism på Måg

Tredje är Omvårdnad på Nisse :)


Nu blir det utvecklingssamtal och senare träning (y) :)


Träningen för två veckor sen, Olivias snygga ben efter Jovanas skott ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards