irmamalms

Alla inlägg under maj 2011

Av Irma - 9 maj 2011 14:44

Vädret är hur underbart som helst, låg och solade med Sara den fina förut!

Nu är vi trötta och ska dra en film, om hon nu kommer någon gång..


Igår klippte jag hela gräsmattan, så jag tjänade 125 kr på det. Om jag klipper varje vecka får jag 500 kr ;D


Kvällen igår spenderades hos bästa Jovana!


       

Av Irma - 8 maj 2011 14:12

Älskling

Du är fast med mig livet ut.

Inte för att vi är kusiner utan för att

Jag älskar dig!


Du är en av de starkaste personerna jag känner!

Det är du som har lärt mig ordet att kämpa.

Låt inte en skitperson ta det ifrån dig!



     


Av Irma - 6 maj 2011 19:39

I love the way you laugh


I find it hard to believe, that we are in heaven.


Because you are my heaven, when iam with you.


 

Av Irma - 5 maj 2011 15:40

Skulle kunna skriva att vi hade nationella Matte idag, men tänker inte ens ta upp om hur det gick!


Ska snart upp till Strömslund och kolla när mina tjejer spelar match, Jag ska inte vara med eftersom jag inte blev uttagen.  För att jag tränade inte i Tisdags xD.


Men mina funderingar är , om det finns målvakt. Varför ska jag lägga ner min tid på att träna till det när jag inte behöver stå i mål?

Jag kan ju lika gärna vara back igen!


Aja , shit the same!


Evelina är snygg!


 

Av Irma - 4 maj 2011 15:46

plugg står på schemat idag!


Konsument och ma -.-

För har nationella imorrn !



Jag dras automatiskt till dig, men jag måste vakna. För på denna plats vill jag inte vara kvar, innerst inne.


 

Av Irma - 3 maj 2011 18:11

Har suttit sedan klockan fyra med min konsumentsuppgift och den är inte klar än..

Ska finslipa på den imorgon tänkte jag.

Eftersom nu ska jag ner och kolla på mina tjejer träna fotboll!


Irma Malm har blivit sjuk igen! Skräll!

Var sjuk för typ 2 veckor sen, då det började med halsont. Gissa vad jag har nu, halsont! That´s right ! -.-


Du är mer än bara meningslöst !


 

Av Irma - 2 maj 2011 21:46

Månaderna, veckorna, dagarna , timmarna och sekundrarna går ganska fort nu!


Blev antagen till Hotell och Turism programmet, men är inte säker om det är mitt första val längre. Vill gärna söka Barn & Fritid, är jävligt sugen på att söka i Åre.

Men vet inte om jag pallar det, fast jag är ganska sugen! Det gör ju inget om jag bara söker?!


Jag fick också min klänning som jag ska ha till avslutningsmiddagen, jag klickade hem den ifrån bubbleroom! Och jag är nööjd!

Fast, kanske ska ha kjol!?


 


Av Irma - 1 maj 2011 15:48

Längtar


Vill tillbaka


Men ändå se framåt


 

Ovido - Quiz & Flashcards