irmamalms

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Irma - 17 maj 2011 19:04

Dagarna börjar bli för slappa!

Och snart börjar genrepen...! = stress!


No prov på Tisdag och sedan redovisning på onsdag med Evelina!

Ska plugga med favvokillen imorrn, det behövs verkligen! :)


Nu blir det att kolla på glee :D


Typ min klänning :)

 

Av Irma - 17 maj 2011 13:00

Du tror att du har den högre makten

men faktiskt alla betyder lika mycket.


Att inse så himla mycket på så lite tid, är något jag lever med.

Men när jag inte får den stöden, när du har orsakat så mycket på så litet för mig.

Jag behöver, jag vill och jag måste ha stödet!


Mina svordomar är mina svordomar, jag kan säga de i fel mening/tidpunkt osv.

Men alla vet att jag inte menar det !

Vänskap är något som alla har, när man har hittat sina vänner för livet.

Så blir man inte svinsur för en liten småsak! Det är det jag har lärt mig genom allt, och man tappar aldrig goda & underbara vänner!


 



Ovido - Quiz & Flashcards