irmamalms

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Irma - 24 maj 2011 15:52

Vi har så himla mycket i skolan, gjorde no prov idag. Vilket gick ganska bra :)

Nästa vecka är det no inlämning och so redovisning.

 Nu på fredag är det musikal premiär osv..!



Nu blir det upp till Överby och kolla skor till avslutningen!

Hoppar över träningen , min fot är fortfarande svullen :(


Pontus är störd, men jag gillar han ändå! För han är världens bästa :)

   

Av Irma - 24 maj 2011 07:53

Kör på en seriös bloggning, har blivit ganska mkt bilder hehe..


Tappade alltså blogglust, att skriva något är svårt att komma på ibland!


Men igår drog jag upp till stan, och klippte mig vilket var behövligt!

Träffade Markus en sväng också :)



Sedan hem och plugga no ! Prov idag!


Och därefter tog jag en promenad med Susanna! :)

Bra avslut på dagen :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards