irmamalms

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Irma - 11 juli 2011 22:33

If you do feel lonely, you should never think of that person you want the most next to you.

Cause then you will start missing that special person,

and by missing someone is a heartbroken feeling.

A black hole in your chest

Lonelier feeling



 



Jag saknar inte dig på det sättet men jag saknar tiden vi hade.

Men du är alltid där och förblindar mig


Av Irma - 11 juli 2011 16:36

Hel dag inne i Lysekil, med familjen Berntsson. Emelie var tvungen att åka in till sjukhuset, för hon har fått halsfluss, stackaren!


Medans Anna och Emelie var på sjukhuset så chillade jag & Magnus nere vid hamnen med en mjukglass :)



Ikväll blire en godispåse och film eller glee, har inte bestämt mig!


kyss på er!

Gammal bild, sitter ju nämligen framför systers dator 

och har glömt sladden hemma till kameran...

 

Ovido - Quiz & Flashcards