irmamalms

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Irma - 6 juli 2011 20:18

Beställde precis en ziperall! Har testat Evelinas one piece och de är sjukt goaa, så jag hoppas att ziperall är lika goaa!


Så jag får inte betalt för min grässklippning på ungefär 3 ggr kanske ? :)

Aja, som man vill bädda får man ligga!


Tack mamma!  


   

Av Irma - 6 juli 2011 11:31

Gårdagen var fett goo, tråkade hemma. Men senare kom Susanna till mig, vi drog på promenix och sedan en sväng till konsum och sen hem till mig. Men jävlar va varmt det var ute, och alla sa att det åska och regnade. Men ingenting hemma hos mig :D


Vi kolla på Step up 3, och jag bara älskar de filmerna !


Senare drog vi ut med pontus och så vidare.

Tack för kvällen tjejen!



Idag vet jag inte vad som händer, hittar väl på något med Berit ;D


 

Ovido - Quiz & Flashcards