irmamalms

Alla inlägg under april 2011

Av Irma - 4 april 2011 16:14

   Dans

Är faktiskt något jag tycker är roligt och något som jag tycker att jag är bra på.

Började dansa idag på idrotten, vi lärde oss vals.

Ganska enkelt för min del, till och med så tog jag & Daniel en sväng om i matsalen ;) De ni, det gör man inte varje dag ;)

Så jag taggar dans på onsdag inför musikalen :p



Efter skolan cyklade jag hem till Elin, där hon la in musik till mig på iphonen. Tack där! <3


Imorrn blir jag 16 :D


Hur snygga kan man inte bli på läxläsningen asså? ;)

 

 
Av Irma - 3 april 2011 15:58

Min helg har varit underbar!

Firade Anna i fredags, fast att hon & jag fyller nästa vecka. Men våran planering för tjejkvällar är såpass.


I Lördags var det heldags grej med både laget och killarna.

Vi spelade fotboll, fikade, badade och sedan käkade pizza. Därefter sov jag hos Sara. Massa myyys!


Idag , så åkte min familj & jag upp till Överby. Kom hem med en två dagar tidiga present. En Iphone 4 ! Är as glad! :D


Bilder från Annas place!

 

     


 

Av Irma - 2 april 2011 21:00

Två lite sådära smått gulliga tjejer på en video..!

 Mobba inte min dialekt (a)


Ovido - Quiz & Flashcards