irmamalms

Alla inlägg under april 2011

Av Irma - 21 april 2011 17:23

Chill med träning på dagen, då har man hela kvällen framför sig att vara ute på!



Även om jag har varit lite irriterad på dig det sista, så är du fortfarande min söta flicka :p <3


 

Av Irma - 20 april 2011 16:11

Nu är det ingenting som kan ta dig ifrån mig!

Och ingenting kan ändra om hur mycket du betyder för mig



Taggar grym kväll med massa mys! :)


 

Av Irma - 19 april 2011 17:50

Jag undrar seriöst, när går gränsen för hur mycket fräknar som får plats i mitt ansikte? :p


Jag har så mycket så att det börjar komma på läpparna, haha!


Rätt chill dag, satt ute i solen när Sanna & Louise tog upp jumbon osv!

Sedan fick man käk av de !


Tog en trip till Farmor & Farfar ! och nu blir det träning :)


     

Av Irma - 18 april 2011 14:54

Inte bara jag som steker i solen idag eller?

Blev en promenix med Sanna & Louise förut, trevligt ! :)

Känner ju att jag har fått färg i ansiktet :p


Nu blir det att åka upp till staden med mina flickor, för att kolla på en teater och sedan mys vid strandgatan? :)



Försökte pärla förut, gick väl sådär. Är nog lite ringrostig ;)


   

Av Irma - 18 april 2011 10:04

I never wanna loose you

And if I had to I would choose you


( får tacka Eleanore, för min header! :) )


     

Av Irma - 17 april 2011 12:40

Mina tjejer är de bästa som finns! Får tacka kvällen, och nu kommer några bilder :)


       

Av Irma - 16 april 2011 13:40

Jag har nått botten, man kan seriöst inte må såhär dåligt.

Huvudet dunkar, näsan rinner och hosta på det!


Jag var så jävla tätt i näsan i natt, och jag som hatar att andas genom munnen. Det blev nästan ingen sömn inatt -.-


Saken som får mig att fortsätta är tjejerna, som ska komma hit ikväll eftersom jag har fyllt år !


     

 

Av Irma - 15 april 2011 16:06

Jag har blivit stenförkyld,

tätt i näsan , hostar , ont i halsen och seg i huvudet!


Vaknade i morse och måtte verkligen svindåligt, men vem fan orkar vara hemma?!

Så jag gick till skolan som vanligt, och min lilla pärla startar underbart!


Känns verkligen inte som påsklov! Men ändå ska det bli härligt att vara ledigt!


  

 

Ovido - Quiz & Flashcards