irmamalms

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Irma - 14 augusti 2011 21:00

vi rullar på med mer bilder ifrån cupen !


disco var som sagt det dåligaste jag har varit med om, speciellet låtarna. Jag vill inte stå och lyssna på drängarna direkt hela tiden...

men hade det mysigt med Jovana, Emelie & Sara på en restuarang :)


                 

Av Irma - 14 augusti 2011 17:48

jamen precis, rubriken säger sitt. Där har jag spenderat min helg, spelat massa fotboll, blivit förbannad på motståndare, haft det underbart med mitt lag!


självaste fotbollen gick ju inte så bra, vi vann en match av fyra. Var nära på att gå vidare men vi åkte ut .. surt ! Men det hände massa framsteg under helgen och skador som hände 30 sek efter matchstart och under uppvärmningen.. stackarna Nora & Sandra "/


nu ska jag slappa framför tv med min going pontus!


bilder ifrån första dagen !

         

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards