irmamalms

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Sanningen är att jag aldrig lämnade dig

Av Irma - 28 april 2011 16:47

Varför är inte min mamma hemma?! Hon kan ju hjälpa mig med att plugga till hkk provet som är imorrn.. Hon kan ju allt om budget och konsumenter osv!

Neee, men hon jobbar ju alltid sent på torsdagar och så har jag ju träning!


Förhoppningsvis om jag & Sara får, så ska jag köra lite målvakts träning med henne.

Jag tänkte över, efter måndagens match. Och jag bestämde mig att vara målvakt på heltid, då jag när jag sa till min tränare så fick jag en kram ! Hahah ;)

Men Sara har också bestämd sig att vara reserv , hon kan ju inget. Ne men jag ska lära henne allt jag kan :p


Allt jag gör är bara att bry mig  

 
 
Ingen bild

Mamma

28 april 2011 20:15

Det gäller bara att planera, älskling, det är grunden i budget och läxor :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Irma - 24 augusti 2011 20:58


NY BLOGGirmamalm.blogg.se       Får se om jag bloggar något här mera, ingen aning :)       ...

Av Irma - 24 augusti 2011 13:18


dagarna rullar på, imorrn ska vi börja följa enligt schemat. Ska bli spännande eller..?   jämna veckor på onsdag som idag slutar jag kl 11, ganska så skönt! men får vänta på bussen i typ 2 timmar -.-   nu ska jag sova framför Greys Anatomy oc...

Av Irma - 22 augusti 2011 18:16


första dagen i skolan, gick väl ganska bra. Fick våra personliga scheman, liksom jag ska ha spanska osv. Och spanska ligger på måg så jag måste gå mellan skolorna -.-   nu ska jag chilla med sims 3, sen kanske ta en promenix med Sara ! :)   ...

Av Irma - 21 augusti 2011 17:19

        opss, kanske inte nämnt..   Men jag ska gå Barn&Fritid på Nils Ericsons gymnasiet.. Ska blir riktigt skönt, har hört att det är lite chill.. Ne men det är roligt att jobba med barn tkr jag ! :) ...

Av Irma - 21 augusti 2011 11:45


kan börja med att jag ska lägga ner denna blogg... urgulliga Ida hjärtat hjälper mig med en desgin på blogg.se   kommer länka den härifrån sen när den är klar  !:)   jag håller på att lyssna på musik och taggar dagens match med nageltrång ;...

Ovido - Quiz & Flashcards